neděle 31. července 2011

Free Hamradio Callbook de OK2CQR

Převzato z email konference ok_list@crk.cz
--------------------------------------------------------------
vytvořil jsem nový webový mezinárdní callbook. Adresa je http://www.hamqth.com. Jeden velmi populární server nedávno podmínil zobrazení vaší adresy registrací. To se mi hrubě nelíbí a podle reakcí na fóru si v takovém případě máme prý vytvořt vlastní. Stalo se. Co budou vidět uživatelé je pouze na vás. Vy můžete určit, které údaje budou vidět pouze registrovaní uživatelé. Jedinými povinnými údaji jsou jméno a QTH. Pro registraci ještě email. Pak můžete zadat adresu, doplnit kontaktní informace, případně fotky a další popis. Pokud chcete vidět jak to celé vypadá, zde je můj profil: http://www.hamqth.com/search.php?callsign=ok1kfb Do callbooku jsem naimportoval data volně přístupná na Internetu. Zatím je tam databáze americké FCC, VE, OK, I a T7 callbook. Pokud víte o dalším volně přístupném callbooku, dejte mi, prosím, vědět.
73! de Petr OK2CQR
------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: